Παταξον μεν, ακουσον δε

Ανοικτή επιστολή πρόσκλησης συμπαράταξης του ελληνισμού στη μάχη της ΕΡΤ

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω μαζί σου αγαπητέ Βλάσση Ρασσιά εκφράζοντας τη γνώμη μου ανοικτά και δημόσια.

Μπορεί να είσαι ένας καλός συγγραφέας/ιστορικός, αλλά για στρατηγό ή θεραπευτή μου δεν θα σε επέλεγα, κρίνοντας από τη στάση σου και την πολεμική του δημόσιου λόγου που εκφέρεις εν μέσω αυτής της μάχης για την ΕΡΤ και του αγώνα την αποκατάσταση της δημοκρατίας, που δίνει όχι απλά η κοινωνία μας μόνο, αλλά πρακτικά ολόκληρη η Ευρώπη και συμβολικά ο αγωνιζόμενος Άνθρωπος, σε όλα τα πέρατα της Γης πασχίζοντας να αναγεννηθεί ξανά, μετά από τόσους αιώνες καταπίεσης και λήθης.

«είμαι Ελληνας

και γνωρίζω ότι είμαι πνευματικά σκλαβωμένος από τον 4 αιώνα

απο τότε που μου σβήσαν τα πιστεύω μου ,

αναρωτιέμαι σήμερα αν γίνεται να κάνω κάτι .

Γίνεται !!!

είμαι έλληνας και …

μπορώ να ευημερήσω πάλι ,

να αναστήσω τη ξεχασμένη Ελλάδα ,

να ερωτευτώ ελεύθερα .

είμαστε Ελληνες.» Γεωργάκης Μέρκος

Κι αυτό επειδή από τη μια δηλώνεις υπέρμαχος της ταυτότητος και της ιστορίας του Έλληνος, αλλά από την άλλη μεριά φαίνεται να αδυνατείς να κατανοήσεις ότι η εξυγίανση και η αποθεραπεία μιας πληγής και μιας ασθένειας δεν μπορεί παρά να επελθεί σταδιακά και βαθμιαία και μέσα από τους ίδιους μηχανισμούς εκείνους που οδήγησαν στην ασθένεια.

Η Δημοκρατία μόνο με περισσότερη Δημοκρατία θεραπεύεται.

«Η θεραπεία των κακών του κοινοβουλευτισμού δεν δύναται να ζητηθεί από την εγκατάλειψη των δημοκρατικών αρχών.» Νέλλυ Ψαρρού.

Και είναι πραγματικά άξιο απορίας η επιλογή σου να μην αναμιχθείς κι εσύ ο ίδιος με τη μάχη της ΕΡΤ, που σέβεσαι τον ελληνισμό και τα ιδεώδη του ενώ την ίδια αυτή στιγμή χρησιμοποιείς στο λόγο σου μία σοφότατη ρήση: «ακόμα και η μικρή ζημιά μπορεί ν’ αποτελέσει κέρδος». Αυτό φίλε μου, συναγωνιστή και συνοδοιπόρε είναι αντίφαση και αντινομία. Αυτό δίνει το δικαίωμα σε πολιτικούς, σαν τον Γιώργο Παπανδρέου, να έρχονται εκ του ασφαλούς κι εκ των υστέρων, κι αφού μας έχουν ήδη δέσει χειροπόδαρα στις πολιτικές των μνημονίων, να μας κάνουν κήρυγμα μέσα από τα διεθνή φόρα για τις αξίες του ελληνισμού και τα ιδεώδη της δημοκρατίας:

«Με το να εγκαταλείπουμε τη συλλογική μας δυνατότητα να οραματιζόμαστε, με το να πέφτουμε θύματα των φόβων μας, των στερεότυπων και των δογμάτων, με το να βγάζουμε και να οδηγούμε τους πολίτες εκτός των διαδικασιών αντί να χτίζουμε τις διαδικασίες και τους θεσμούς πάνω σε αυτούς, το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να δοκιμάζουμε την πίστη των λαών στους δημόσιους θεσμούς και την ίδια την δημοκρατική διαδικασία.

«Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν στη «σοφία των πολλών». Η Δημοκρατία δεν μπορούσε να λειτουργήσει αν οι πολίτες δεν συμμετείχαν, αν δεν αναλάμβαναν δημόσιες ευθύνες στην καθημερινή άσκηση πολιτικής. Απλοί πολίτες, επιλεγμένοι με κλήρωση, απάρτιζαν δημόσιες επιτροπές που βοηθούσαν στη λήψη σημαντικών αποφάσεων καθημερινά. Η επιστήμη, το θέατρο, η φιλοσοφία, η εξάσκηση του νου και του σώματος αποτελούσαν στοιχεία της καθημερινότητας.

«Ήταν μια συνεχής εκπαίδευση στη συμμετοχή.

«Όσοι αποστρέφονταν την πολιτική, αποκαλούνταν «ιδιώτες» (idiots). Ιδιώτης ήταν αυτός που τον ενδιέφερε μόνο ο εαυτός του. Αποκλεισμένος και απομονωμένος, ήταν αυτός που δεν ενδιαφερόταν ή δεν συμμετείχε στα δημόσια πράγματα.

«Το μέρος που οι πολίτες συμμετείχαν στα κοινά ονομαζόταν «Αγορά». Και είχε διπλό νόημα. Ήταν και η αγορά με τη σημερινή έννοια αλλά και ένας τρόπος δημόσιας συνέλευσης – σύσκεψης. Οικονομία και πολιτική ήταν έννοιες ενωμένες, προσβάσιμες σε όλους τους πολίτες, γιατί κάθε μία έφερνε ισχύ στους πολίτες, στο «Δήμο». Δημοκρατία! »

Από την άλλη μεριά του πράγματος, μπορεί πράγματι να είναι τα ιστορικά βιβλία σου εκείνα τα οποία προσωπικά με βοήθησαν, να πιστοποιήσω ότι όντως, είχα ζήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια της ζωής μου πιστεύοντας στο ψέμα και τα μυθεύματα της ιδεολογίας του χριστιανισμού, όσο και τις παράλογες, τις ψευδείς και τις αφύσικες πεποιθήσεις που μας διαποτίζουν όλους μας παιδιώθεν, την ίδια στιγμή που ο χριστιανισμός φέρεται ιστορικά να είναι ο χειρότερος εχθρός του ελληνισμού όπως και ο Καστοριάδης έρχεται να μας το διαβεβαιώσει άλλωστε αυτό, όμως ο δημόσιος λόγος σου και οι προτεραιότητες που φαίνεται από τις αναρτήσεις σου ότι θέτεις, ειδικά την ιστορική στιγμή αυτή της μάχης στην ΕΡΤ, δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα. Δείχνει ότι υπάρχουν μέσα του αντινομίες και αντιφάσεις. Καθόσον αυτό που βρίσκεις να πεις και κάθεσαι να γράψεις εκφραζόμενος δημόσια, είναι μόνο πίκρα, απαισιοδοξία και αυτοακύρωση:

«Όταν το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών έκανε το 2010 αυτή την «καταλυτική» παρέμβαση με 75 αεροπανό, αποδείχθηκε ότι ο καταλύτης καλός μεν η δε βάση νεκρή. Κανείς, ούτε πολιτικός ούτε κοινωνικος χώρος δεν υιοθέτησε το σύνθημα.

TAKEFROMTHECHURCH8

Γνωστός πολιτικός μάλιστα κατάπιε την γλώσσα του όταν ευθέως αναρωτήθηκα μπορστά του «Καλά τα κόμματα, ακόμα και τα γκρουπούσκουλα έχει αγοράσει η Εκκλησία;»» http://www.ysee.gr/index.php?type=deltia_typou&f=224

Δείχνει ότι η αυστηρότητα της κριτικής σου καταλήγει να σε εξισώνει με τον αυταρχισμό, την αυθαιρεσία και τη μυωπία όλων εκείνων που εσύ ο ίδιος τους κατηγορείς. Δείχνει ότι εσύ ο ίδιος έχεις τσιμπήσει το δόλωμα της προπαγάνδας και ότι τελικά πολεμάς σε λάθος μάχη, παρόλο που την ρήση αυτή, εσύ είσαι εκείνος που την διατυπώνεις. Όπως επίσης και την επόμενη:

Αν όλα αξίζουν το ίδιο τίποτα δεν αξίζει τίποτε

Αν ήταν απλά μία προσωπική σου επιλογή, το να εξισώνεις δηλαδή τη μάχη στην ΕΡΤ, με οτιδήποτε άλλο έχει συμβεί και έχει γίνει μέχρι σήμερα στην κοινωνία μας, στα πλαίσια του «πανανθρώπινου αγώνα» που δίνεται από κάθε μετερίζι για τον εξανθρωπισμό, τον εκδημοκρατισμό, τον εξελληνισμό, τον εξορθολογισμό, και την αποκατάσταση της δικαιοσύνης και της αλήθειας στη ζωή, το βίο και τη μνήμη μας, ειδικά τα τελευταία αυτά χρόνια που κλιμακώνεται η επιδρομή της βαρβαρότητος ενάντια σε κάθε ένα κεκτημένο ανθρώπινο δικαίωμα κατεκτημένο με αγώνες και αίμα, τους θεσμούς και τις αξίες, τότε απλά θα σε προσπερνούσα ως έναν πεπλανημένο «ιδιώτη» και δεν θα ασχολιόμουν παραπάνω με εσένα. Όμως δεν είσαι ένας απλός «ιδιώτης» φίλε μου. Βρίσκεσαι ως καθοδηγητής στην κορυφή της ιεραρχίας ενός σημαντικού τμήματος του μαχόμενου ελληνισμού, που πασχίζει μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο για την αλήθεια και την επανεγκαθίδρυση του ελληνισμού, όχι μόνο σε τοπικό αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Γι’ αυτό επεμβαίνω στο σημείο αυτό σαν άλλος Θεμιστοκλής, αν μου επιτρέπεται να ξεστομίσω κάτι τέτοιο, για να σου ξαναθυμίσω τη φράση του πάταξον μέν, ἄκουσον δέ. Επειδή η μάχη της ΕΡΤ έχει πάρα πολλά κοινές αναλογίες και συμβολισμούς με τη μάχη της Σαλαμίνας.

Η μάχη της ΕΡΤ είναι το αποκορύφωμα του αγώνα του ελληνισμού. Δεν πρόκειται για την ΕΡΤ πρόκειται για την περιφρούρηση των θεσμών της δημοκρατίας και του πολιτισμού μας.

«Οι στιγμές είναι ιστορικές. Η δικτατορία δεν επιβάλλεται μόνο με τανκς, όπως αποδεικνύει η κυβερνητική τρόικα. Επιβάλλεται και με μαύρες οθόνες, με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, με κατάργηση κάθε δημόσιου αγαθού.»

Βρισκόμαστε ακριβώς στο σημείο που δεχόμαστε επίθεση. Μία ακόμη επίθεση από τις πολλές που έχει δεχθεί και αντιμετωπίζει σταθερά ο ελληνισμός στη πορεία της εξέλιξης της ανθρωπότητας. Θα χρειαστεί μάλλον να αποδεχτούμε τη φυσιολογικότητα μιας τέτοιας πολεμικής και την περιοδικότητα που ιστορικά εμφανίζει στην εκδήλωσή της επανανακύπτοντας όλες οι σημαντικές μάχες μεταξύ ελληνισμού και βαρβαρότητας, ως εξ ανάγκης φάσεις και βήματα μιας κλίμακος που θα πρέπει να διαβεί επάξια ωριμάζοντας η ανθρωπότητα, προκειμένου να εξελληνιστεί και να εξανθρωπιστεί, σταδιακά ξεκορμίζοντας από το ζώο κα τη βαρβαρότητα που βρίσκεται στη μια άκρη της κλίμακας, προκειμένου να καταφέρει να φτάσει ως την άλλη άκρη αυτής της κλίμακας που αφορά πλέον στη μέθεξη με το Πνεύμα και την ιδέα του Καλού και Αγαθού.

969468_658149724198381_91229743_n

Στον νέο αυτόν παγκοσμιοποιημένο κόσμο που αναδύεται, είτε που θα επικρατήσει ο ελληνισμός, οι αξίες και τα ιδεώδη της δημοκρατίας, ο πολιτισμός δηλαδή του ορθώς διαλέγεσθαι και  της εναρμόνισης με την Ομορφιά του Κόσμου, όσο και της φιλοσοφίας του Έρωτα (βλέπε Συμπόσιο), είτε που επικρατήσει  η βαρβαρότητα, οι απαξίες και η ισοπέδωση των πάντων, που φέρνει ως συνέπειά του ο ολοκληρωτισμός και η ιδεολογία της μονο-θέασης του κόσμου και των πραγμάτων.

Ο ανθρωπιστικός δηλαδή πολιτισμός αυτός και η φιλάνθρωπη και ενάρετη πολιτική συμπεριφορά εκείνη που υπαγορεύεται εντός των πλαισίων του ελληνισμού, της ελευθερίας και της διαλεκτικής ανάδειξης των θεσμών και των νόμων που αποδεχόμαστε ως κοινωνία να οικειοποιηθούμε στη ζωή μας και να σεβόμαστε όλοι μας από κοινού. Όλοι εμείς, που πιστεύουμε στη «σοφία των πολλών» και την αλληλεγγύη που απορρέει από την ελεύθερη υιοθέτηση αυτής της κοινής μας καταγωγής και ταυτότητας που μας διασυνδέει.

Δεν μπορεί κανείς πλέον από τη μια να μιλά για δημοκρατία και από την άλλη να μην οικειοποιείται τον ίδιο τον πολιτισμό αυτόν που εμπεδώνει την ίδια, όσο επίσης και το επίπεδο του δημόσιου λόγου και της πολιτικής συμπεριφοράς που την αναδεικνύει. Όσο επίσης ισχύει και το αντίστροφο, δεν μπορεί κανείς να οικειοποιείται τον ελληνισμό δίχως να δείχνει σεβασμό στο πολίτευμα της δημοκρατίας (επικαλλούμενος ακατανόητες έννοιες περί λαοκρατίας…) ή δίχως να επιδεικνύει ενεργό ρόλο για τα κοινά ως πολίτης.

411-1-35-3-2-emeis-autoi

Ή εμείς ή αυτοί, μαζί μπορούμε να τους ανατρέψουμε. Είναι αποφασισμένοι να τα παίξουν όλα για όλα, ακόμη μια φορά και έτσι πρέπει να αντιπαραταχθούμε κι εμείς απέναντι σε αυτούς που μας επιτίθενται, παίζοντάς τα όλα για όλα. Το παιχνίδι χοντραίνει και καλό είναι να το καταλάβουμε όλοι μας. Το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι πρώτα απ’όλα μια ιδεολογική κίνηση της Άκρας Δεξιάς που ελέγχει την κυβέρνηση της ΝΔ που ανοίγει το δρόμο για τα επόμενα, αρκεί κανείς να μελετήσει λίγο τα θεωρητικά κείμενα της ομάδας αυτής: ΕΡΤ: Το πρώτο αίμα

«Οι ώρες είναι κρίσιμες όχι τόσο για την κυβέρνηση, όσο για τον τόπο. Ο Πρωθυπουργός ξεκίνησε να σπάει τα αυγά για την ομελέτα της συνολικής μεταμόρφωσης της χώρας. Εμείς θα πρέπει να διαλέξουμε πλευρά. Είμαστε μαζί του; Είμαστε έτοιμοι να σταθούμε δίπλα του και να τον υποστηρίξουμε σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα; Είμαστε άξιοι για τις αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις που τόσον καιρό τον προτρέπαμε να επιχειρήσει; Αν εμείς, η κοινωνία, οι πολίτες, σταθούμε δίπλα του στην πρώτη και δυσκολότερη αναμέτρηση με το παλιό και το σάπιο, τότε κανένας Βενιζέλος και κανένας Κουβέλης δεν είναι ικανοί διανοηθούν καν να τον σταματήσουν. Ο κύβος έχει ριφθεί, όσοι κάνουν πως δεν τον ακούνε να κροταλίζει στα πλακάκια της ιστορίας, δεν είναι ικανοί να συν-διαμορφώσουν τα δεδομένα της μελλοντικής τους επικράτησης. Όσοι αντί να βλέπουν τα αυγά στο τηγάνι, προτιμούν να κλαίνε πάνω από τα σπασμένα τσόφλια τους, δεν έχουν καμιά θέση στο καινούριο ξεκίνημα της χώρας και των πολιτών της.«»

Μπορεί ίσως να εκφοβίζει ορισμένους η φαινομενική ισχύς του εχθρού συγκριτικά με τις δικές μας δυνάμεις, αλλά το έχει αποδείξει πολλαπλές φορές η ιστορία, ότι τα πράγματα εκδηλώνονται, όχι με έναν γραμμικό τρόπο, όπως θα περίνενε κανείς από μια λογιστική τους ανάγνωση αλλά, σπειροειδώς και με εξελικτικά άλματα.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ανθρωπότητα βαδίζει ολοταχώς προς μία από τις πλέον κρίσιμες καμπές στην Ιστορία της. Κάποιοι μπορεί να απογειωθούν και κάποιοι άλλοι να πέσουν στον γκρεμό. Πάντως, η ιστορία αυτή έχει επαναληφθεί και σ’ έναν άλλον αγώνα δρόμου, κάποτε, μεταξύ θηλαστικών και δεινοσαύρων. Μην ξεχνάτε, το πρώτο θηλαστικό που εμφανίστηκε ανάμεσα στους τρανούς δεινοσαύρους ήταν «φαινομενικά» πολύ ασήμαντο, έστω και για να το φτύσουν εκείνοι. Αλλά που είναι τώρα οι τρανοί δεινόσαυροι σήμερα;» Γιώργος Μπαλάνος, 9/10/2010, Φαινόμενα, ένθετο Ελεύθερου Τύπου.

Ευδαίμων

Advertisements

6 σχόλια στο Παταξον μεν, ακουσον δε

  1. ΑΝΩΝΥΜΕ συντάκτη του πιο πάνω κειμένου, από πού συνάγεις ότι απαξιώνω την υπόθεση ΕΡΤ;
    Ευχαριστώ πάντως που μου αφιέρωσες τόσο χρόνο. Εάν με ήξερες καλύτερα πάντως, δεν θα τον είχες ΣΠΑΤΑΛΗΣΕΙ.
    Για να με μάθεις δεν χρειάζεται πολύς κόπος. Επώνυμος είμαι και με πολλές δυνατότητες επικοινωνίας και, κυρίως, προσηνής. Θα μπορούσες να με ρωτήσεις κατ’ ιδίαν κάποια πράγματα πριν χάσεις τον χρόνο σου με το παραπάνω κείμενο. Και τώρα βεβαίως μπορείς να το κάνεις. Εγώ σε διαβεβαιώ θα σε ακούσω και δεν θα σε πατάξω 🙂

    1. Βλάση μου από που συνάγεις ότι είμαι ανώνυμος; Άνω δεξιά της σελίδας υπάρχει ο σύνδεσμος που σε παραπέμπει στην προσωπική μου σελίδα στο φατσοβιβλίο, κι από την άλλη εγώ είμαι ο ίδιος εκείνος που σχολίασε στην εν λόγω ανάρτησή σου με την παραπομπή σε αυτό το κείμενο. Γιάννης Σοφικίτης. Σε ξέρω λοιπόν και με ξέρεις και καθόλου δεν νιώθω να ΣΠΑΤΑΛΗΣΑ το χρόνο μου. Σε εκτιμώ και σε σέβομαι και φρονώ το γνωρίζεις κι εσύ ο ίδιος από όσα έχουμε ανταλλάξει και πει μεταξύ μας. Αλλά διαφωνώ μαζί σου σε σχέση με τη στάση που κρατά το ΥΣΕΕ στη μάχη της ΕΡΤ.

      Δεν είδα το εν λόγω πανό που αναφέρεσαι να είναι ανοιγμένο στο προαύλιο της ΕΡΤ. Από εκεί συνάγω την απαξίωση. Καλημέρα.

  2. ΣΥΝΑΓΕΙΣ είπες. Αυτό είναι το λάθος σου, πάντως χαίρομαι που επικοινωνήσαμε επωνύμως. Ξέρεις και τα τηλέφωνά μου, συνεπώς δεν υπάρχει πρόβλημα εάν χρειάζεσαι περαιτέρω αποσαφηνίσεις.

    1. Καλύτερα για αυτά τα θέματα να μιλάμε δημόσια.

      Με ρώτησες «από πού συνάγεις ότι απαξιώνω την υπόθεση ΕΡΤ;»

      Και σου απάντησα ότι δεν είδα να συμμετέχει το ΥΣΕΕ στη μάχη της ΕΡΤ με τα πανό στα οποία αναφέρθηκες στην ανάρτησή σου στο φατσοβιβλίο.
      Ούτε είδα να προβείτε σε κάποια σχετική ανακοίνωση επίσης, την ίδια στιγμή που οι περισσότερες συλλογικότητες στην Ελλάδα το έχουν ήδη κάνει. Σε παρακαλώ να με διορθώσεις αν έχω κάνει λάθος και να μου το υποδείξεις.

      Από εκεί συνάγω την απαξίωση εκ μέρους σας της μάχης για την ΕΡΤ. Που εντοπίζεις εσύ το λάθος μου;

      Και γι’ αυτό ΣΠΑΤΑΛΗΣΑ το χρόνο μου γράφοντας αυτό το κείμενο, προκειμένου να δω έμπρακτα και δημόσια τη στάση που κρατά το ΥΣΕΕ στην ιστορική αυτή στιγμή που ζούμε και τα εξαιρετικά γεγονότα που τρέχουν.

      Παρακολουθείς την ΕΡΤ που εκπέμπει «πειρατικά» ή όχι; Είδες τις τελευταίες δηλώσεις του Σαμαρά από το Ναύπλιο; Τι έχεις να πεις ως επικεφαλής του ΥΣΕΕ;

  3. το ΥΣΕΕ ΔΕΝ είναι πολιτική ή (κοινωνική) οργάνωση για να βγάζει ανακοινώσεις επί παντός επιστητού…
    Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι τόσο η ΕΡΤ (αυτή καθεαυτή) αλλά το νέο εφιαλτικό περιβάλλον που έρχεται. ‘Οταν με «πραξεις νομοθετικού περιεχομενου» μεσα σε μια νύχτα καταργούνται ολόκληροι οργανισμοί και χάνονται χιλιάδες θέσεις εργασίας! Το ΥΣΕΕ από την ιδρυσή του έχει κλειδώσει στον στόχο στο κέντρο του προβλήματος (που δεν βλεπει κανεις άλλος) και όχι στα αναμενόμενα συμπτώματα… Η θεοκρατία είναι το 99% του προβλήματος, που το 99% του πληθυσμού ΔΕΝ αντιλαμβανεται και αναλίσκεται εναντίον διαφορων πλευρων του υπόλοιπου (ασημαντου) 1%…

    1. Δεν περίμενα συμπαθή κατά τα άλλα Γιάννη Μπαντέκα να έχεις κρατήσει τίποτα από το διάλογο που κάναμε στο φατσοβιβλίο νωρίτερα. Σαν την εικόνα μιας γεμάτης κούπας που ό,τι και να της προσθέσεις περαιτέρω θα χυθεί απ’ έξω …

      Ο Ρασσιάς δεν φάνηκε διαθέσιμος να απαντήσει σε αυτό το διάλογο μέχρις ώρας παίρνοντας θέση δημόσια και ήρθες τώρα εσύ, μάλλον ενεργώντας αντ’ αυτού, να επικολλήσεις ένα απόσπασμα εδώ από όλα όσα είπαμε μπας και καλύψεις καμιά τρύπα …

      Λυπάμαι αλλά επειδή δεν το θεωρώ παραγωγικό να επαναλαμβάνομαι, σε παραπέμπω ξανά στο διάλογο που είχαμε και τις ερωτήσεις που σου έθεσα εκεί τις οποίες αποφεύγεις να απαντήσεις βέβαια . Σ’ ευχαριστώ πάντως για το διάλογο αυτόν γιατί ξεκαθαρίστηκαν πολλά πράγματα για εμέναν τον ίδιο και το ρόλο του ΥΣΕΕ …

      Και για να μην σε ταλαιπωρώ να ψάχνεις τα αρχεία σου, αλλά και για να μπορεί εν τω μεταξύ ο κόσμος που διαβάζει το παρόν κείμενο και δεν έχει λογαριασμό στο φατσοβιβλίο να ξέρει τι ειπώθηκε μεταξύ μας και τι σου απάντησα εγώ ήδη στο εν λόγω απόσπασμα της συζήτησης που είχαμε και το οποίο έρχεσαι μετά από ώρα και επικολλάς εδώ, ανέβασα το διάλογό μας εκτός φατσοβιβλίου :

      https://www.evernote.com/shard/s242/sh/70584684-4278-4a69-a363-d04863bb2989/7237c8021d1b9c256bcc18c3aad65a38

      Καλή νύχτα και καλή τύχη …

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s